رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت
رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت

روز میلاد من و حسرت هجران عزیزم...

سلام ...

6 آبان روز تولدم بود و خدا رو شاکرم که به من دوباره فرصت

زندگی داد تا زندگی کنم ، لبخند بزنم ، احساس کنم ، گریه کنم ، لمس کنم و ببینم و ...

خدایا زندگی رو دوست دارم و از اینکه تو رو دارم خیلی خوشحالم که قابل وصف نیست...

خدایا تو رو شکر بخاطر تمام چیزهایی که ندادی به من...

به خاطر تمام چیزهایی که دارم و همه ی آن چه که هستم...

خدایا  دردانه ام دیگر نیست و تنهایم...

کمکم کن به او که دیگر نیست و به خودم متعهد باشم و خاطرشو بخواهم...

مهم نیست با من یا با هر کس یا با هیچ کس ... مهم اینه که خوشبختی اش رو خواهانم...

دعا می کنم برای سلامتی اش و اینکه خدایا تو الان تنها همدم من هستی ... به تو می گویم :

" منتظرش خواهم ماند و آمدن یا نیامدنش را به تو می سپارم...

خدایا دوستت دارم...!

یا حق

نظرات 1 + ارسال نظر
saman پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ http://timaa.blogsky.com/

سلام خوبی
وبت خوشگله با تبادل لیک موافقی
به منم سربزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد