رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت
رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت

ندانسته های من !

گاهی اوقات بر خلاف میلم باید بد باشم...

نا سزا بگویم و غیر قابل تحمل بشم...

تا بهانه بدهم دستش تا آرام و راحت بگذرد از تمام عاشقانه هایم...

تا مبادا شرمگین باشد از این فراموشی...

هه ! بگذار تا همیشه تصور کند که بد کرده ام...

شاید عشق , ایثار و گذشت , همین باشد...!


نظرات 3 + ارسال نظر
تی شرت محرم جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

تی شرت محرم

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

توی گوگل سرچ کنی
جوان بازار
ما نتیجه اول هستیم

با تشکر
جوان بازار دات کام

کردوان دانلود جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ب.ظ http://mahdizarei30.blogsky.com

*ســـــلام*
*وبلاگ زیبا و پرمحتوایی دارید*
*لـــــطفا به وبـــــلاگ من هم سر بزنیـــــد*
*لـــــطفا وبـــــلاگ من را به دوســـــتان خود معـــــرفی کنـــــید*
*لطفا ایمیل خود را در خبرنامه من ثبت کنید تا هر روز مطالب پرمحتوایی به ایمیلتان ارسال شود *
*هر وقت که ایمیل خود را ثبت کردید بهم خبر بدید در بخش نظرات تا از شما قدردانی بکنیم*
*در وبلاگ من نرم افزار و بازی کامپیوتری، انیمیشن وفیلم ،ترانه و مستند،مداحی،سریال،خبر،مدرسه،خرید پستی،کلیپ آموزشی،کلیپ ورزشی،ویندوز،بازی و نرم افزار آندروید،کتاب،جاوا،سیمبین... است*
*لطفا به وبلاگ من سر بزنید وچیزهایی که لازم دارید را دانلود کنید*
*اگر چیز دیگری لازم داریدکه در وبلاگ نیست فقط لازم است یک نظر بدهید تامن اون رو در وبلاگ خود آماده کنم.*
*نظر یادت نره.*

behzad یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ب.ظ

salam vahidjan web mahshary dary doste khobam be omide didaret to shahre zibaye gorgan

سلام دوست من...
خوشحالم که اومدی به وبلاگم...
من در خدمتم بهزاد جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد