رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت
رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت

۱۳۹۰

عید آمد و غنچه ها شکوفا شد
                                          سرزمین آریایی زیبا شد
بر خاک و سپهر نیلگونش
                                          خورشید حقیقت پیدا شد././.


نوروزتان پیروز و ماندگار باد. این شعر توی آرشیوم هست که عید سالهای قبل گذاشته بودم و
امروز فقط دو بیت آن را اینجا گذاشتم. سال خوبی رو برای همه شما آرزو میکنم.

وحید عابدین پور  V.A

نظرات 5 + ارسال نظر
وانیا جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ

چه عجب اومدی آپ کردی!

توت فرنگی سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام
خوبی؟
من اومدم فقط نظر نذاشتم!!!!
دیر آپ می کنی داداش دیررررررررررررررررر

غزال ناصرپور فریور پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ق.ظ

سلام
من که میام
سر زدم دیدم آپ نکردی

فریده جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ http://sezavaree-eshgh.blogsky.com

سلااااااااااااااام.
خوبی؟ چه خبرا؟
عید شمام مبارک باشه.
من آپم دوست عزیز حتما منتظرت هستم که بیای و نظر ارزشمندت رو برام بنویسی.

توت فرنگی شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.tf.blogsky.com

سلام وحید جان خوبی؟
کجایی شما؟
آپ نکردیا
من بروزم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد