رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت
رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت

خوب دیروزی من

 خوب دیروزی من در بگشای    که بگویم ز تو هم دل کندم...
 دوستت دارم ها ... آه... چه کوتاهند...
 V.A

نظرات 10 + ارسال نظر
بهرام کوچولو دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.only-bahram.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥من آپم اون طرفاهم یه سر بزنییییید
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥ منتظرتم
.........♥
......♥
....♥بای بای
..♥
.
بهرام کچولو منتظر شماست

غزال ناصرپور فریور دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.az-hamin-khak.blogsky.com

سلام خوبی؟ خوبم
کوتاهند؟
نمیدونم اصلا مگه کسی از ته دل هم می گه که حتی کوتاه باشه یا بلند؟

نگین سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام.وحید جان.خوشحال شدم از حضورت تو وبلاگم.تشویق ای شما به من روحیه میده. ممنونم واقعا ممنو نم

مریم شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام. خوبییییییییییییییی؟

ببخش دیر اومدم سرم شلوغ بود

وحید عاشق میشود ایا؟

عارفه(قصه ها وداستانهای کودکانه) سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ http://arfhe-s.blogfa.com/

سلام

آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم


دوست داشتید سر بزنید

تنهاعشق(فریده) پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام.چرا دیگه آپ نمیکنی؟
من آپم

[ بدون نام ] جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.az-hamin-khak.blogsky.com

سلام.خوبی؟
من بهترم.چرا آپ نمی کنی؟
من آپم بیا.نظرم یادت نره

توت فرنگی جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.tf.blogsky.com

سلام
خوبی؟
از پست آخرت چیزی نفهمیدم!!!
پیشم بیا اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

توت فرنگی دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.tf.blogsky.com

سلام
کجایی؟
بیا من بروزم زود بیاااااااااا

وانیا سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ق.ظ

وبلاگ قشنگی داری همینطور شعرهات
پیروز باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد