رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت
رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت

تولد ۳ سالگی من



وسط شهر شلوغ عاشقی
گوشه گیر و بیصدا نشسته ام
میون این همه رنگای قشنگ
رنگ بی رنگی گرفته پیرهنم
از جفای روزگار شکوه کنم؟!!
یا که از جدایی ها غزل بگم؟!!
با کدوم غزل تو رو ساز بزنم؟!!
از کدوم گلایه آواز بخونم؟!!

بوی دل مردگی میده شعر من *** هوس پریدن و کرده دلم

شعری بغض آلود. امروز تولد ۳ سالگیمه. چه زود ۳ سال گذشت.

گرگان.هواسردوسوزناک. وحیدعابدین پور شاعرجوان V.A

تو را نتوان خواند

با این ترانه برگردیم به هفده سالگی من
به خنده های بی وقفه ٬ به بغض خانگی من
به امتحان شهریور ٬ به وحشت شب آخر
به لحظه های تقلب ٬ خط خطی گوشه دفتر...




آن گلابدان قدیمی...

وحید عابدین پور :

شهیار قنبری را از کودکی به یاد دارم.
آلبوم های زیبا و صدای رویایی اش همیشه مرا
عاشق نگاه داشت. با شهیار بزرگ شدم و زندگی
کردم. حتی شعر سرودنم هم ٬ بخاطر تاثیر
شهیار قنبری در زندگی و احساساتم بود...

شاعر جوان V.A