رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت
رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت

۶ آبان

سلام دوستان مهربانم.... 

آرزو دارم که همه شما موفق و دلشاد باشید.

۶ آبان ماه تولدم بود و می خواستم آپ کنم اما به دلایلی نتونستم.

الان هم خونه خواهرم هستم و متاسفانه دفتر شعرم همراهم نیست و نمیتونم

شعر جدیدمو بذارم براتون.

از همه شما ممنونم که همیشه منو یار بودید و هستید.

مرسی

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.cassper.blogsky.com

سلام وحید جان. خوبییییییییییییییییییییییییی؟
تولدت مبارک عجیزممممممممممممممممممم. ایشالا ۱۲۰ ساله بشی ننه.

حالا کادو چی خریدی برام؟!!!!!!!!!(تفاوت را با مریم احساس کنید).


هر کی!!! کادو خریدی بگو بیام ببرم.!!!!!!!!!

مرسی که اومدی گلم. خوشحالم کردی. راستی حالت بهتر شد؟

سلام گلم
آره بهترم
ممنونم که اومدی

صدای سکوت دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.tanhai68.blogsky.com

سلام...
تبریک میگم تولتون را امیدوارم 120 سال عمر با عزت داشته باشین...
با ارزوی موفقیت...

تنها سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://zanjire-yadegari.blogsky.com

سلام وحید جان قشنگ بود.خوشحال میشم بهم سر بزنی.اگه خواستی منو با اسم زنجیر یادگاری لینک کن وبهم خبر بده ب چه اسمی بلینکمت!

مریم یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام گلم. من بازم اومدممممممممممممم. اگه فکر کردی من فراموشت میکنم یا بی وفام اشتباه میکنی

موفق باشی. خوشحالم که حالت بهتر شد

نگین شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام.و دیگر سکوت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد