رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت
رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت

جشن یک سالگی وبلاگ

خماری چشای من ٬ زِ سردی نگاهته

گریه بی صدای من ٬ زِ تندی کلامته

زخم عمیق دلِ من ٬ زِ دشنه قهر توئه

این باور شکسته ام٬ ماحصلِ هجر توئه

تاریخِ روزِ رفتنت ٬ هنوز تو ذهنِ خستمه

بی تو نمی شه زنده بود ٬ این آخر شکستنه

آوارگی ٬ دربدری ٬ نتیجه عشق منه

دل از جهان بریدنم ٬ عاقبتِ کشت منه

(( دلکم بی خیال روزگار شو

بی خیال سال بی بهار شو

دلکم معنی عشق همینه

غمِ عالم توی دل می شینه ))

پیری و افسردگی ام ٬ به خاطرِ خیانته

عاشقِ عشقِ تو شدن ٬ برای من عبادته

برگشتنِ تو انگاری ٬ از (( چِشِ)) تو حماقته  (چشم)

اما بدون ٬ برای من ٬ شادیِ تو ٬ یه نعمته

برگشتنِ تو پیشِ من ٬ برگشتنِ سعادته

اما اگه پیشم نیای ٬ دلم اسیرِ غربته

اشکِ رو گونه های من ٬ حسِ غریبِ حسرته

ناله و تنهاییِ  دل ٬ از رفتنِ  محبته

(( دلکم بی خیال روزگار شو

بی خیال سال بی بهار شو

دلکم معنی عشق همینه

غمِ عالم توی دل می شینه ))

ساعت ۳:۸ صبح پنج شنبه ۷/۶/۱۳۸۶

خسته و غمگین از کارهای خود. به هم خوردنِ کارهای روزانه و عادی.

تشویش و نگرانی. بدونِ هیچ مشکلی ناراحتم. برای اینکه مشکل ٬

از درون خودم است و تغییر ٬ بسیار دشوار. به امید خداوند مهربان.

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی دوستان پاکم.

امیدوارم همه شما خوب و تندرست و دلشاد باشید و در زیر سایه مهر و برکت الهی.

آری دوستان ماندگارم. ۱ سال گذشت. ۱ سال نوشتن و سرودن. در این مدت ٬ بسیار

آموختم. از شما. این شما بودید و هستید که من هم معنی پیدا می کنم. دوستان زیاد و

خیلی خوبی پیدا کردم و از این جهت خدا رو شاکرم.عزیزانی بودند و رفتند و عزیزانی هم آمدند

و هستند. برای همه آرزوی موفقیت و شادکامی می کنم.

خداوند را سپاس برای این همه نعمت و برکت و رحمتش و برای حکمتش.

شاعر جوان _ V.A

وحید عابدین پور .