رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت
رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت

دلقک پیر

قصه زندگی من ٬ قصه دلقکِ پیره

که می خندونه دلارو اما تو ٬ غصه اسیره

با یه دنیا درد و سختی می کنه شاد ٬ آدما رو

غرق در قرض و مشقت ٬ می کنه گریه شبا رو

آسمون براش سیاهه اما چاره ای نداره

اگه به کاراش نخندن ٬ میشه از جامعه رانده

ظاهرش شادی و خنده ٬ تو دلش یه دنیا گریه

خیلی تلخه که بخندی ٬ اما فکرت باشه گریه

دلِ دلقک پرِ درده ٬ مثلِ برگی خشک و زرده

دلش از زندگی سرده ٬ از همه ٬ شادی ها طرده

قصه زندگی من ٬ قصه ای تلخ و غمینه

واسه بد بخت شدنِ من ٬ غصه هر روز تو کمینه

اگه تلخم و گرفته ٬ خیلی ها برام می خندن

غصه مهمونمه هر شب ٬ ولی من بازم می خندم

خیلی ها به من شبیهن ٬ مثلِ اون دلقکِ پیرن

اگه روزی غم بمیره ٬ همشون با غم می میرن

 

ساعت ۱۲:۴۸ دوشنبه شب ۲۹/۱۱/۱۳۸۶

زندگی زیباست. خدا هم زیباست. همه زیبا هستن. من هم زیبام.

حتی آن دلقک پیر هم زیباست.

شاعر جوان _ V.A

 

نظرات 31 + ارسال نظر
پیام شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ب.ظ http://khater.blogsky.com/

سلام خوبین شما خوشالم اولین نظر دهنده هستم وبلاگتون زباست و هم چنین شعراتون مطلباتون به منم سری بزنید خوشحال میشم موفق باشید خداحافظ.

مرتضی یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:29 ق.ظ http://mani83.blogsky.com

قصه زندگی شما مثل قصه دلقک پیر نیست
اما زندگی زیباست جور دیگر باید دید
واسه بدبخت شدن . غصه که واقعا در کمینه وای به حالمون...
خیلی زیبا بود عزیز دلم
موفق باشی

مریم یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ق.ظ http://www.cassper.blogsky.com

سلام وحید جان. من خوبم البته سه هفته بود که حسابی سرما خورده بودم ولی خوب نمیشدم. تا دیشب که دوباره رفتم دکتر و................
ایشالا که همیشه سلامت باشی.


وحید جان همه ما دلای پر دردی داریم ولی مجبوریم همیشه لبخند به لب داشته باشیم تا کسی از راز دلمون آگاه نشه هر چند اون لبخند تلخ باشه.

ولی من همیشه سعی کردم غمام ملا خودم باشه و کسی رو ناراحت نکنم.

ایشالا که دلت همیشه شاد باشه و غمات کوتاه بشه.
به امید آن روز

مریم یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ق.ظ http://www.cassper.blogsky.com

وحید جان میخاستم جز نفرات اولی باشم که پیشاپیش عیدو به شما و خانوده محترمت تبریک گفته باشم چون میدونم اولین نفر نیستم و دوستای صمیمیت زودتر از من بهت تبریک گفتند.

به هر حال پیشا پیش عیدت مبارک عزیزم

راستی دیگه نزدیکه عیده و سال داره جدید میشه سعی کن دیگه شعرات غمگین نباشه میدونم سخته درکت میکنم ولی تو هم درک کن که دلم میخاد شاد باشی.

خوشحالم که از متنم خوشت اومد راستش یکی گفت خیلی متنم مسخرست منم باورم شد میخاتم حذفش کنم ولی وقتی دیدم خوشت اومده تصمیم گرفتم بزارم باشه همه که مثل هم نیستند شاید یکی دیگه هم خوشش بیاد



وای چقدر حرف زدم ببخش گلم.خوبه مریضم اینقد فک میزنم سالم باشی چی کار میکنم.



به امید روزی که دل مهربون آقا وحید همیشه شاد بمونه

شروین یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.shahriyareman.blogsky.com

سلام
سلام
ممنون از خبرت
اخی
راستی یه چیز جالب من دو تا شهر تا حالا داشتم که یکیشون هم اسم با مال شما
به اسم خسته ام که اسم کتابمم هست
یه شعر دیگه هم دارم اسم اون قصه ی زندیگی من هست اونم تو کتاب خسته ام
البته شعرای من مال قبل از شعرای شماست
خیلی برام جالبه که فکرتون بغعضی وقتا کلمه های شبیه فکر من می سازه
خیلی با مزه است
می دونی
وضع جامعه فکر کنم دلا رو به هم نزدیک می کنه
خیلی خوشحالم که ادمه میدی
کارتو جدی بگیر تا مثه همیشه موفق باشی
ممنونم که خبرم کردی
فعلا

مروارید یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:18 ب.ظ http://morvaridonline.blogsky.com/

سلام..... سلاممممممممممممممممممممم

تا حالا نشده که من شعر های کسی رو بخونم و بلا استثنا از همش خوشم بیاد... حتی مریم حیدر زاده ...

چرا کتاب چاپ نمیکنید ؟

مسیحا یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ

ممنون عزیز جان خوش اومدی بازم بیا

یک آدم اینجوری یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:47 ب.ظ

خدا زیباست و زیبایی را دوست می دارد

پس لازم به فکر نیست همه ی مخلوقات از سوسک گرفته تا ... زیباترین موجودات دنیا زیبان...

قربانت یک آدم اینجوری

سمیر یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

سلام
زندگی زیباست با تمام زشتی هایش چون موهبت خداست
عشق زیباست با همه سختی هایش چون آزمون قلب است
روح انسان زیباست با همه پلیدی های گاه گاهش چون ذره ای از روح خداشت
مرگ زیباست درست است که دل کندن از دنیا سخت است ولی دل بستن به او در کسری از ثانیه حادث میشود
عشق واقعی
عروج تا خدا.
زیبا بود
موفق باشی
یا حق

عاطفه یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ب.ظ http://dj-ati.persianblog.ir

خوبی وحید عزیز؟؟؟
ممنون که نظرتو در مورد آهنگ گفتی...برسم عوضش میکنم...
شعر منظورت رو خوب رسونده بود...زندگی خوب یا بد باید زنده گیش کرد...
همیهش زندگی کاری به حرفا و نقشه های ما نداره...راه خودشو میره ما باید خودمونو باهاش وفق بدیم...این مهم نیست که به زندگی بخندیم...خوبه کاری نکنیم که زندگی به ما بخنده!!!
زندگی زیباست ای زیباپسند....زنده اندیشان به زیبایی رسند...آنقدر زیباست این بی بازگشت...کز برایش میتوان از جان گذشت...
خوش باشی هر جائی که هستی وحید عزیز!

حامد دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ق.ظ http://pandorabox.blogfa.com

سلام دوست من
لیست کاملی از فیلمهای دنیا در دسترس شماست
هالیوود ، فرانسه ، سوئد ، ایتالیا ، آمریکای جنوبی ، کره ، چین ، روسیه ، لهستان و ... ایران .
فیلمهای زیر نویس دار/ فیلم های دوبله / فیلم های قدیمی ایرانی ( در هر dvd 4 فیلم موجود است ) / کارتون / show
با قیمت عالی 1000 تومان
با کیفیتی عالی
فیلم های نایاب تخصص ما است

مسافر دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:31 ب.ظ http://panjere-khakestari.blogfa.com/

سلام . ممنون که خبرم کردی .

شعر قشنگی بود یه جورایی بود آدم یادش میفته که چقدر گاهی اوقات الکی خوش بوده و گاهی بیخودی گریه کرده

البته برداشت من اینه....

من یه چیزی از زندگی یاد گرفتم و اینکه زندگی مث ل یه سیب می مونه

عسل دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام ببخشید می خواستم اینجا اونکامنت را بدم جابه جا شد اگه خواستی جا به جاش کن...یادت نره یه صدای سکوتی هم هست که منتطره شنیدن حرفاته...

فرشته دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام دوست خوبم.

شعرت چقدر غم انگیزه. زندگی منم همینطوره

مهناز دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:39 ب.ظ http://www.ziggy.blogsky.com/

سلام ...خوبی بابا وخیدی گل خودم (مانازی می پره بغل باباییش و ماچ رو می چبسونه روی لپ باباییش )
بله که همه چی قشنگ ..وقتی ادم دخمرش قشنگ ..(منظور مانازی )دنیا هم براش قشنگ میشه
در ضمن غصه خیلی بی جا می کنه در کمین بابایی من باشه
بابائی قاب عکسم هنوز خالی ...منتظرم
دختر ناز و گل و خوشگل و عزیز و شیرین زبون و پررو و ........
تو.. ماناز

مسافر دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:47 ب.ظ http://panjere-khakestari.blogfa.com/

سلام دوباره

منم آپم با یه موضوع جالب

منتظرم

سعیده دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:02 ب.ظ http://kaktoos55.blogsky.com/

زندگی زیباست ای زیبا پسند
زنده اندیشان به زیبایی رسند
.......

رژانو سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام
زیبا بود مثل همیشه
شاد باشی و موفق
بای

مهناز سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:51 ب.ظ http://www.ziggy.blogsky.com

سلام بابایی ..خوبی ؟
ساینا نرفت ..از دست تو در رفت (خنده )ترسوندیش دیگه
..
بابا وخیدی اینم اون چیزی که خواستی ....حالا دیگه بای بای .

بانو سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.banoyeman.blogaky.com

درود اره عزیزم از کودکی یادمان دادن دلقک بشیم تا دیگران شاد باشند باشه اگر از دلقک بودن ما دیگران شاد میشن باشه قبول

سعیده سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام
من بروزم با
هذیانهای شبانه دختری که خوابش نمی برد !

محمد چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ق.ظ http://delle.blogsky.com

سلام داداشی
تو دیگه چرا تو دیگه غمنو خسته شدیه مگه این روزگار با تو چه کرده ببینم نکنه با تو هم نا مرادی می کنه که اگر این باشه چیز تازه ای نیست
نیش عقرب نه از ره کین است اقضای طبیعتش این است
البته دیشب بود بعد از یه مدت یه سر به مسجدم خلاف همیشه که عادت ناشتم بشینم پای سخنرانی اون شب شستم اون واعظ حرفای قشنگی میزد البته در مورد افکار ادما بود که برا منم خیلی جالب بود و همین شد که هم نشستم هم گوشش دادم به قول اون شخص خوشبخت بودن یا بدبخت بودن بستگی به دیدی داره که ما به زندگی داریم اگر همون زمانی که احساس خوش بختی می کنی با دید دیگه ای نگاه کنی بد بخت ترین ادم روی زمین هستی ولی اگه دید خودتو خلاف دید اولی قرار بدی می بینی که حسی کاملا متضاد بهت دست میده پس بیا دیدهامونو نسبت به روزگار تغییر بدیم تا شاید .....
پر چونگی منو ببخش ولی این حرفا برا من زیادی تاثیر داشت خواستم تا کمی ازشونو برا تو هم بگم شاید راه گشا باشه
به امید دیدار
راستی اپم با یه شعر از خودم
می بینمت

رژانو چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:55 ق.ظ

سلام
ممنون بابت لطفت
سلام برسون
بای بای
شعر یادت نره هااااااااااااااااا

پگاه چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ق.ظ http://6071.blogfa.com/

سلام خوبی؟
خیلی خوب بود
موفق باشی بازم بیا اونورا
بای

عاطفه چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:41 ب.ظ http://dj-ati.pesianblog.ir

اومدم بگم آپ کردم..دوست داشتی بیا پیشم!

ملودی عشق جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ق.ظ http://the-melody-of-love.blogsky.com/

وقتی این شعر را می خوندم نا خودآگاه گریه ام گرفت

برام واقعی بود ؛ خیلی
واقعی تر از حتی خودم
واقتی تر از زندگی

به صفحه نگاه می کنم
اما به جای کلمات صورت کسی را می بینم که همون دلقک پیره
با یه دنیا غصه ؛ با یه عمر زندگی

کسی که من فکر می کردم می تونم کاری کنم شادی را باور کنه

اما اون رفت
چون نمی خواست من غم را باور کنم

و من موندم به همراه غم
چون شادیم در اون خلاصه می شد

پایان

گرچه هنوز هم آرزو می کنم
بتونم کلمه « پایان » را پاک کنم و جاش بنویسم « آغاز »
هنوز . . .

عسل جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.tanhai68.blogsky.com

سلام...
پس چرا آپ نمی کنی؟!

امیر تیامی شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ق.ظ http://melodik.blogfa.com

سلام

_________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@
#####__#_____#____###_________ #
_____#__#_____#___#____#________#
_____#__#_____#__#______#_______#
#####__#_____#__#______#_______#
_____#___#___#___#______#_______#
_____#____#_#_____#____#________#
#####_____#_______###_____#####


وبلایگ زیبایی داری
به ماهم سر بزن
شکسپیر:اگر تمام شب برای از دست دادن خورشید گریه کنی لذت دیدن ستاره ها را از دست خواهی داد

مونا شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام بی معرفت به ما سر نمیزنی نکنه لایق دوباره بازدیدتون نیستیم خیلی زیبا بود پستت منتظره اومدنت هستم

ستاره پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ب.ظ http://hamsafare-man.blogfa.com

در آن لحظه که به شدت احساس دلتنگی می کنی مطمئن باش که یکی برای دیدنت لحظه شماری می کنه


سلام دوسته عزیز.

همواره شاد باشی

آپ قشنگی بود.

بازم سر میزنم

پس تا بعد

یا حق


راستی: میشه اسمه وبمون رو به (همسفر من) تغییر بدی؟

مونا یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام دوست عزیزم مسی از اینکه بفکرم بودی راستش ما که به هر کی خوبی کردیم بدی دیدیم حالا دارم تلافی میکنم خردش میکنم کسی که زنگ میزنه میگه دوسم داره میگه واست میمیرم بی اعتنا به حرفاش تو دلم میگم بروبابا اسگل.. ومیگم منم دوست دارم خالب بندیه قشنگیه بزار یه کمم من مثل دیگران باشم دلیل همینه مرسی بهم سر زدی داغونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد