رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت
رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت

یه نفر

یه نفر از همه کس برای من عزیز تره

یه نفر از همه کس برای من رفیق تره

اون همیشه واسه من از همه کس تازه تره

می میرم ز گریه هاش خنده اون دل می بره

یه نفر برای من هر روز و هر شب زیباست

یه نفر پشت منه با دشمن هام بی پرواست

با همه فرق می کنه با کینه توز جنگ می کنه

من رو باور می کنه شعر هامو آهنگ می کنه

اون همیشه یادمه راز دلم تو دلشه

ریا کار نیست به خدا وفا توی باطنشه

گرمی دستای کوچکش برام یه نعمته

نمی شه ازم جدا همیشه اون پیش منه

 

پس از اولین افطار ماه مبارک رمضان. تقدیم به برادر ارشدم : محمد.

شاعر جوان(v.a)

نظرات 1 + ارسال نظر
ساینا پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ب.ظ http://chakavaketanha.blogsky.com

سلام .ممنون از حضورت .شعرت هم زیبا بود ....
چه تقدیم قشنگی داشتی .به برادرت .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد