رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت
رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت

خنجر

دست های من تو دست تو٬لبخند هام هم برای تو

دست های تو٬تو دست من ٬ اخمای تو برای من

این قلب دیوونه من٬عاشق و آواره تو

خنجر تیز قهر تو ٬تو قلب دیوونه من

این همه دارایی من٬ فدای تار موی تو

سیاهی چشمای تو ٬به رنگ زندگی من

شونه های خسته من ٬مرهم گریه های تو

آغوش گرم و نرم تو٬ جایی نداره واسه من

صدای من٬شعر های من٬فقط فقط برای تو

سکوت تو٬جفای تو٬تا آخرت برای من

 

این شعر٬جزء اولین شعر های نوجوانی من بود. خیلی دوستش دارم.

 

شاعر جوان  v.a

نظرات 1 + ارسال نظر
ساینا پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ق.ظ http://chakavaketanha.blogsky.com

سلام .ممنون که به وبلاگم میای و سر میزنی .در مورد آپ کردن باید بگم یک کم بی حوصله ام و شاید هم کلافه ولی سعی میکنم امروز و فردا آپ کنم .... اخه قراره شنبه جواب کنکورم بیاد ...فکر کنم تو زودتر دادی و این مرحله را پشت سر گذاشتی.....بازم از توجهت ممنون رویای خاکستری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد