رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت
رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت

حیفِ واژه خیانت (۱)

((هیچ کس لیاقت اشک های تو را ندارد و کسی که چنین ارزشی را دارد٬ باعث اشک ریختن تو نمی شود.))

چه اشتباهی کردم که اسمتو آوردم*خوبیش اینه٬ لا اقل واست قسم نخوردم

راستی چه عالمی بود اگه بد ها نبودن*جدا می شیم ما از هم چون خیلی ها حسودن

دیشب تا صبح نشستم زیر نگاه مهتاب*تو خیلی خوبی اما فقط تو عالم خواب

عکساو هدیه هاتم٬ میدم به یه واسطه* تا که به خیر و خوشی تموم شه این رابطه

حرفای عاشقونه همش مال قدیمه* مثل همون حرفا که ما ها به هم زدیمه

هر وعده ای که دادی به هر کسی عمل کن* غصه هاشو یه جوری با مهربونی حل کن

نذار که عشقت واسش مشکل و دردسر شه* نذار که از دست تو٬راهی یک سفر شه

چه وقت هایی تلف شد با تو سر قرار ها*تکلیف ها روشن می شه همیشه تو بهارها

گناه تو همین بود٬نداشتن صداقت * اما گناه من بود ٬ نکردن خیانت

سفیدی نگاهت نابِ ٬ شبیه برفه* آب می شه زود و فقط به قیمت یه حرفه

دیگه خدا نگهدار لحظه های قیمتی*منو ببخش عزیزم٬هر کی داره قسمتی

دنیا رو هم اگه بدی دلم ازت صاف نمیشه* دلی که بشکنه و کدر شه٬شفاف نمیشه

نه ٬دیگه دوسِت دارم محالِ باورم بشه* اسم تو دیگه محالِ تو دلم جا بشه

حیف اون بتی که از تو برای خودم ساخته بودم*من مقصر نبودم چون تو رو نشناخته بودم

اصل مطلب اینه که برو پیِ کار خودت* دیگه نمی خوامت٬لعنت به تو و اون روز تولدت

شاید اشتباهه اما عاشقا دروغ میگن* آدمای مهربون و با وفا دروغ میگن

اونا که میگن که تا همیشه دیوونتن*بذار بی پرده بگم که به شما دروغ میگن

اونا که میان به این بهونه ها که اومدن*از توی شهر قشنگ قصه ها دروغ میگن

اونا که فدات بشم تکه کلامشون شده*به تموم آسمونا به خدا دروغ میگن

اونا که با قسم و آیه میخوان بگن*که تا قیامت نمیشن ازت جدا دروغ میگن.

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بهنوش چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ق.ظ http://jabe20azar.blogfa.com

مطمئن باش و برو...
ضربه ات کاری بود
دل من سخت شکست
وچه زشت
به من و سادگی ام خندیدی!
به من و عشقی پاک
که پر از یاد تو بود
و خیالم می گفت تا ابد مال تو بود
تو برو برو تا راحتتر
تکه های دل خود را ارام سر هم بند زنم...
سلام:
از اینکه به وبلاگم اومدین خیلی خوشحال شدم وبلاگه جذابی دارین
براتون بهترینها رو ارزومندم/موفق باشید

ساینا چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ب.ظ http://chakavaketanha.blogsky.com

سلام .ممنون که بهم سر میزنی .نظرت خواندم اما چون عجله داشتم درست نفهمیدم چی نوشی .و مثل اینکه مطلب جدید هم نوشتی که هنوز نخواندم که دوتاش را میخوانم و دوباره واسه ات کامنت میذارم .فعلا همین بس که بگم : ممنون از حضور سبزت
راستی لطفا پیش خودت نگو که مجبور نبودم نخوانده بیام . حالا بعد میگم که چی شد یه دفعه اومدم و نوشتم .موفق باشی

شیرن چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.tanhaeehayam.blogsky.com

واقعا حیف واژه ی خیانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد